Брендинг
Ім'я — це лише початок. Швидше за все, вам також потрібний логотип, фірмовий стиль, брендбук та інші матеріали для вашого продукту. Тому ми створили брендинговий бутік WHYTE — щоб реалізовувати комплексні та амбітні завдання наших клієнтів. www.thewhyte.com
Наші роботи
TRIIINITY
TRIIINITY - Branding Project Photo

TRIIINITY - це новий проект девелоперської групи SEVEN HILLS, відомої завдяки успішно реалізованим PARK AVENUE та PARK AVENUE VIP. Житловий комплекс у центрі Києва є триєдністю стилю, технологій та природи, завдяки якому і отримав ім'я TRIIINITY. В рамках проекту ми розробили концепцію позиціонування, логотип, фірмовий стиль, брендбук та багатосторінковий буклет преміум-класу.

Дивитися роботу
ФОНД ДЕРЖМАЙНА УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖМАЙНА УКРАЇНИ - Branding Project Photo

Завдання:
Провести комплексний ребрендинг Фонду Державного Майна України, який продемонстрував би оновлення приватизаційного процесу

Рішення:
В рамках проекту ми створили скориговане позиціонування Фонду, а також розробили комплекс візуальних елементів: новий логотип, корпоративний стиль та масштабний брендбук.

Основний меседж оновленого Фонду:
ПРОЗОРІСТЬ та ПРОФЕСІОНАЛІЗМ
Цими двома принципами ми керувалися при створенні нового фірмового стилю Фонду, побудованого за принципом динамічної айдентики, коли візуальні елементи трансформуються, але зберігають впізнаваність та єдність стилю.

Дивитися роботу
SYMPL beauty space
SYMPL beauty space - Branding Project Photo

Справжня краса — у простоті. Справжній комфорт — у простих та зручних рішеннях. Назва Sympl прямо говорить про позиціонування, а лаконічний логотип та фірмовий стиль також підтримує ідею «простоти».

Нагорода Best of конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2018

Дивитися роботу
todobank
todobank - Branding Project Photo

Мегабанк — головний банк Харкова, в якому більшість харків'ян сплачують комунальні рахунки. Проте, у своїй більшості ці люди не є клієнтами банку. Було вирішено виправити цю ситуацію, збільшивши кількість клієнтів банку за рахунок людей, які постійно оплачують у банку комунальні рахунки, але не користуються іншими послугами.

Так з'явився todobank — мобільний банк, створений на основі АТ "Мегабанк", із зручним додатком, електронним гаманцем та карткою Visa Gold. Todobank розроблений для того, щоб харків'яни, а згодом — і жителі інших міст, могли вільно платити за комунальні послуги, здійснювати перекази та зручно керувати власними фінансами.

Дивитися роботу
RESIDIO
RESIDIO - Branding Project Photo

У місті — сотні тисяч офісів та квартир, але лише в небагатьох хочеться жити чи працювати. Проекти RESIDIO — особливі. Кожна квартира та офіс — справжній витвір дизайнерського мистецтва.

Створення та управління преміум-нерухомістю потребує відповідного підходу у брендингу. Тому назва заснована на слові "резиденція" — місце проживання високопосадовців. А у візуальне рішення логотипу закладено ідею мерехтливих вікон у багатоповерхових будинках.

Для RESIDIO ми створили назву, логотип, фірмовий стиль та вебсайт.

Дивитися роботу
DASH
DASH - Branding Project Photo

DASH — це новий європейський сервіс прокату електроскутерів, який дає гарантію того, що ваш скутер буде заряджений — адже ви берете і залишаєте його біля зарядної станції. Тепер пересуватися містом стадо швидше, дешевше та екологічно чистіше. Для DASH ми розробили візуальну ідентифікацію, де у логотипі об'єднується ідея руху та силует зарядної станції.

Дивитися роботу
NEO PLAZA
NEO PLAZA - Branding Project Photo

NEO PLAZA — перший ТРЦ у Дніпрі, орієнтований на молодь. Ми розробили позиціонування ТРЦ, серію концептуальних рішень для наповнення NEO PLAZA, назву, слоган, логотип, фірмовий стиль та комплексний брендбук.

Дивитися роботу
бизнес-центр FRANKLIN
бизнес-центр FRANKLIN - Branding Project Photo

FRANKLIN — це новий бізнес-центр у Дніпрі. Бізнес-центр — це історія про гроші. Міжнародне «обличчя» грошей — це, безперечно, Бенджамін Франклін, чий портрет прикрашає стодоларову купюру. В основу візуальної ідентичності FRANKLIN лягли мотиви, характерні для державної символіки США. Фірмовий знак стилізований під герб та бізнесово стримана палітра транслюють престиж, надійність і фундаментальність. Ці асоціації виникають при контатці з будь-яким носієм стилю — від бізнес-картки до оформлення вестибюля бізнес-центру.

Дивитися роботу
ARTFORMA
ARTFORMA - Branding Project Photo

Завдання: провести ребрендинг компанії-дистриб'ютора професійної косметики для волосся.

Рішення: ми розробили назву ARTFORMA, яка говорить про мистецтво та красу у всіх проявах та формах. Слово FORMA також є одним з основних професійних термінів серед перукарів, які є цільовою аудиторією компанії. Також був створений слоган Enriching Expectations, який підтверджує високий рівень продукції.

Корпоративний стиль ARTFORMA побудований за принципом динамічної айдентики. Основним візуальним елементом є своєрідна «хмара», яка змінюється в залежності від контексту. Разом з оригінальною шрифтовою частиною логотипу ми створили безліч як статичних, так і анімованих форм «хмари» — з диму, фарби, різнокольорових кульок і пудри.

Дивитися роботу
SocialTech
SocialTech - Branding Project Photo

Завдання: Створити візуальну айдентику, яка наголошувала б на ідеї об'єднання людей, а також відображала серйозні амбіції та високу компетентність співробітників компанії.

Рішення: Логотип заснований на першій літері у назві SocialTech, стилізованій під супергеройський знак. Ідея спільності людей передано у різноманітті патернів, заснованих на символі сот, як метафорі соціуму.

Дивитися роботу
Відгуки
Тетяна Бевз - Commenting photo (for comment «NEAT NAME» #0)
Тетяна Бевз
бренд-менеджер Vodafone
Артур Ванян - Commenting photo (for comment «NEAT NAME» #1)
Артур Ванян
директор компанії Joint Industrial Park
Поліна Юрченко - Commenting photo (for comment «NEAT NAME» #2)
Поліна Юрченко
Генеральний директор ARTFORMA
Андрій Гайдуцький - Commenting photo (for comment «NEAT NAME» #3)
Андрій Гайдуцький
заступник голови Фонду Державного Майна України 2015-2017 гг.
Михайло чудово впорався із завданням за молодіжним тарифом. Вся бренд команда буквально одразу закохалася в ім'я Joice. Сподіваюся, що нові імена, які ми довірили NEAT NAME, будуть такими ж яскравими!
Хлопці з NEAT NAME створили назви для двох наших проектів: NEO PLAZA та БЦ FRANKLIN.

Приємно знайти взаєморозуміння у такому непростому та тонкому процесі, як створення імені. Ми вдячні команді NEAT NAME за чудову роботу.
Від імені компанії «ARTFORMA» висловлюємо подяку Михайлу Степанському та команді the Whyte за чудову роботу.

В результаті плідної співпраці було створено нову, унікальну назву, а також - оригінальний логотип та фірмовий стиль

Ми рекомендуємо спеціалістів the Whyte, як професіоналів, здатних оперативно та на високому рівні вирішувати складні брендингові завдання.
В рамках ребрендингу Фонду державного майна України перед компанією the WHYTE стояло складне завдання – розробити візуальну ідентифікацію, яка відобразила б зміни в роботі Фонду, бажання прозоро співпрацювати з іноземними інвесторами у сфері приватизації та оренди держмайна.

Команда фахівців the WHYTE чудово впоралася з цим завданням. Завдяки чудовій роботі Фонд отримав логотип і фірмовий стиль, який оцінили як українські, так і зарубіжні партнери.

Терміново потрібна назва або логотип — або й те, й інше? Надішліть запит — і ми відповімо вам того ж дня.

Напишіть нам
Зателефонуйте нам
влучні назви, копірайтинг, слогани, креативний контент, легенда бренду, гейм-дизайн, кросс-маркетинг, неймінг, копірайтинг, позиціонування, концепція бренду, гейм-дизайн, кросс-маркетинг, ефективні тексти, влучні назви, слогани, легенда бренду, креативний контент, гейм-дизайн, кросс-маркетинг, позиціонування, концепція бренду, влучні назви, копірайтинг, слогани, креативний контент, легенда бренду, гейм-дизайн, кросс-маркетинг, неймінг, копірайтинг, позиціонування, концепція бренду, гейм-дизайн, кросс-маркетинг, ефективні тексти, влучні назви, слогани, легенда бренду, креативний контент, гейм-дизайн, кросс-маркетинг, позиціонування, концепція бренду,